Sales University 

Adecco Sales University to cykliczny program darmowych szkoleń dedykowany wszystkim chętnym, a szczególnie młodym osobom na rynku pracy. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, którzy chcą nauczyć się jak poruszać się na rynku usług Business to Business (B2B)*.

Jeżeli jesteś absolwentem lub studentem ostatnich lat – aktywnym i poszukującym swojego miejsca w przyszłości – zgłoś się do nas! Dzięki nam odkryjesz w sobie potencjał i jednocześnie znajdziesz swoją pierwszą pracę w międzynarodowej korporacji.

Sprzedaż usług personalnych jest najwyższym stopniem zaawansowania B2B. Takiej wiedzy nie uzyskasz w czasie studiów, gdyż żadna z uczelni w Polsce nie prowadzi tego typu szkoleń. Dzięki tej wiedzy będziesz mógł łatwiej wkroczyć na trudny rynek sprzedaży usług personalnych. Naucz się sprzedaży B2B z Adecco!

4 listopada rusza II edycja Adecco Sales University! Zapraszamy do rejestracji!

Zajęcia będą obejmowały 4 dni szkoleniowe (zawsze w dni powszednie) w godzinach 15:00 – 20:00 w czterech miastach w Polsce. Tym razem zapraszamy chętnych na szkolenia w Łodzi, Warszawie, Gdańsku i Katowicach.

Miło nam poinformować, że projekt Adecco Sales University otrzymał poniższe wyróżnienia:

Pierwsza edycja Adecco Sales University odbyła się wiosną tego roku. Na relacje uczestników I edycji zapraszamy na nasz profil YouTube.

Zarejestruj się już teraz!

*Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc Adecco zastrzega sobie prawo do akceptacji uczestników.

Miasta i terminy najbliższego szkolenia

Miasto  Dzień tygodnia 1 dzień  2 dzień  3 dzień  4 dzień 
Łódź Poniedziałki 4.11 12.11 18.11 25.11
Warszawa Wtorki  5.11 13.11 19.11 26.11
Gdańsk Środy  6.11 14.11 20.11 27.11
Katowice Czwartki 7.11 15.11 21.11  28.11

W dniach 2-6 grudnia odbędzie się Assessment Center i egzamin.


Program szkolenia:

Dzień 1:

  • Podstawy sprzedaży w B2B
  • Charakterystyka sektora usług personalnych
  • Adecco – na rynku usług B2B w Polsce i na świecie

W czasie pierwszego dnia szkolenia dowiesz się jak funkcjonują przedsiębiorstwa w zakresie usług zewnętrznych. Dowiesz się co oznacza outsourcing, outsourcing usług personalnych, leasing pracowniczy oraz payroll zewnętrzny. Czym różni się pracownik własny od leasingowego? Dlaczego warto korzystać z usług rekrutacyjnych? Po szkoleniu będziesz świadomy jakie są trendy rynkowe, jak prowadzone są zakupy, które działy firm zaangażowane są w proces. Przekazane zostaną Ci również informacje o rynku usług personalnych w Polsce i na świecie. Dowiesz się jak Adecco – największa firma globalna – działa na rynku B2B.

Dzień 2

  • Proces sprzedaży krok po kroku
  • Od analizy rynku i konkurencji do  przygotowania oferty

Drugiego dnia dowiesz się jak zorganizowany jest proces sprzedaży oraz w jaki sposób przygotowywać kolejne jego etapy.  Będziesz wiedział jak analizować rynek lokalny, jak dowiedzieć się więcej o poczynaniach konkurencji, jak przygotować top listę oraz jak przeprowadzić cold call. Podczas warsztatów trenerzy pomogą wyeliminować podstawowe błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej z klientem. Dowiesz się również jak przygotować się do spotkania sprzedażowego,, jak najlepiej zbudować ofertę i pokazać Klientom korzyści biznesowe.

Dzień 3

  • Proces sprzedaży – ciąg dalszy
  • Od prezentacji oferty do podpisania kontraktu

Zdobędziesz wiedzę jak otworzyć spotkanie, dojść do najważniejszych elementów i je zamknąć. Dowiesz się także,  dlaczego tak ważne jest zbudowanie relacji oraz systematyczność działań. Nauczysz się  jak można podpisać umowę na pierwszym spotkaniu oraz że przygotowanie dedykowanej oferty zawierającej najważniejsze dla klienta elementy jest ważne w procesie i  ma kluczowy wpływ na końcowy wybór. Pokażemy także jak i kiedy powinno się  zamknąć proces sprzedaży.

Dzień 4

  • Jak wyróżnić się wśród innych sprzedawców – podsumowanie

W czasie tego dnia szkoleniowego dowiesz się na co zwracają uwagę klienci. Będziesz wiedział co jest najważniejsze, co wyróżnia dobrego sprzedawcę. Jak pozyskać  klienta i go utrzymać.  Jakie najważniejsze elementy są istotne a co jest tylko tzw. „tłem”. To szkolenie pozwoli Ci szybko uzyskać pewność na rynku i pozytywnie odróżnić się od innych sprzedawców na rynku B2B.

Wszyscy aktywni uczestnicy programu Adecco Sales University uzyskają certyfikat ukończenia szkolenia oraz materiały. 

Najlepszym, wyróżniającym się uczestnikom Adecco zaproponuje pracę na etacie w swoich biurach w całej Polsce. Masz szansę dołączyć do zespołu sprzedażowego w  największej firmie w branży HR na świecie!

Zapraszamy – zarejestruj się już TUTAJ!

BIO Ekspertów prowadzących szkolenia

  Anna Wicha
Country Manager

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej (International Management Studies) oraz Institute of Management Development (IMD) w Lozannie. Z Adecco Poland związana od 12 lat. Odpowiada za całkształt działań strategicznych i funkcjonowanie Adecco w Polsce. Od 2010 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Polskiego Forum HR oraz jest członkiem Zarządu Eurociett.
  Łukasz Sobkowicz
Permanent Placement Director

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. 14 lat doświadczenia w branży HR i zarządzania zasobami ludzkimi. W Adecco odpowiada za sektor rekrutacji stałych, executive search, szkoleń, konsultingu oraz rozwiązań HR dla biznesu.
  Maciej Pustół
Dyrektor Regionu

Absolwent Akadamii Ekonomicznej im K. Adamieckiego w Katowicach. Od 8 lat związany z Adecco Poland. Ekspert w zakresie doradztwa personalnego oraz w obszarze sprzedaży.  Specjalizuje się  w zaawansowanych rozwiązaniach outsourcingowych i współpracy z klientami globalnymi.
  Marcin Ostrowski
Dyrektor Regionu

Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W Adecco Poland od ponad 4 lat. Odpowiada za całość działań sprzedażowych w województwach mazowieckim i łódzkim. Sprzedaż jest dla niego nie tylko pracą, ale przede wszystkim pasją.
  Magdalena Furs
National Recruitment Manager

Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Z Adecco związana od 8 lat. Specjalizuje się w obszarze zarządzania projektami rekrutacji masowych oraz koordynuje pracę konsultantów w całej Polsce. Ponadto przygotowuje i realizuje projekty w zakresie budowania centrów ocen i rozwoju pracowników.
  Grzegorz Gojny
Kierownik Biura

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Ukończył także Studia Podyplomowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie Kadrami i Doradztwo Zawodowe. Od 7 lat związany ze sprzedażą B2B. W Adecco odpowiedzialny za zarządzanie biurem Adecco w Sosnowcu oraz aktywną sprzedaż na terenie zagłębia dąbrowskiego.
  Wojciech Pacholarz
Key Account Manager

Absolwent Politechniki Gdańskiej na Wydziale Zarządzania i Ekonomii. Ponad 12 lat doświadczenia w sprzedaży B2B. W Adecco od 2010r. Odpowiedzialny za Klientów z sektora ‘white collars’ oraz duże firmy międzynarodowe, przeważnie z listy Forbes Global 2000.
Łukasz Koszczoł
Dyrektor Regionu

Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych WSB Poznań „Zarządzanie wartością klienta”. Ze sprzedażą B2B & B2Ca, a także z zarządzaniem zasobami ludzkimi związany od ponad 10 lat. Wykładowca studium Polskiego Forum HR na Uniwersytecie Warszawskim „Sprzedaż usług HR w praktyce”.
  Dominika Trautman
Dyrektor Regionu

Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej. Ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży B2B. W Adecco Poland od 7 lat. Odpowiada za całość działań sprzedażowych w województwach: małopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim i lubelskim.
  Paulina Chojnacka
Permanent Placement Consultant

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W Adecco od 4 lat. Specjalizuje się w procesach rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, opartych o metodologię bezpośrednich poszukiwań oraz projekty AC/DC. Posiada międzynarodowy certyfikat asesora, wydawany z ramienia Ernst & Young Academy of Business.


Adecco Poland - Facebook Adecco Poland - Goldenline Adecco Poland - LinkedIn Adecco Poland - Twitter Adecco Poland - Instagram